Hoe kan ik bestellen?

Je kunt bestellen via de webwinkel, per telefoon of via e-mail. Vanwege het feit dat de webwinkel ook zeer kleine artikelen bevat, is er een minimum bestelbedrag van € 2,50 ingevoerd.

Hoe bestel ik in de webwinkel?

Een handleiding van de webwinkel vind je op deze pagina.

Hoe bestel ik telefonisch?

Voor het telefonisch bestellen kun je bellen naar 0118 49 19 49. Na het opnemen van alle gegevens voer ik de bestelling handmatig in, waarna je een bevestiging ontvangt en eventueel de betaal-link voor de gekozen betaalmethode als we dat hebben afgesproken. Als je teruggebeld wilt worden, spreek dan gerust een boodschap in, dan wordt je in de loop van de dag teruggebeld.

Hoe bestel ik via e-mail?

Bestellen via e-mail kan op info apestaartje justflow.nl. De gegevens die nodig zijn voor een bestelling zijn de volgende:
  • De artikelen en aantallen die je wilt bestellen
  • Naam, adres, postcode, woonplaats en eventueel telefoonnummer
  • Hoe je het verzonden wilt hebben (kijk hier voor de beschikbare verzendopties en de verzendkosten)
  • Tegenwoordig is het ook mogelijk om je een betaal-link te sturen van bijvoorbeeld iDeal of MisterCash. Dit kan voor alle betaalmethoden die via Mollie worden aangeboden. Als je via PayPal wilt betalen is het mogelijk je een PayPal factuur/betalingsverzoek te sturen.
Je bestelling wordt dan handmatig ingevoerd, waarna je vanuit de webwinkel een bevestiging ontvangt met het overzicht van alle gegevens zodat je je bestelling kunt controleren. Als je gekozen hebt voor een betaal-link of PayPal factuur ontvang je die in een aparte e-mail.

Kan ik bestellen zonder een account aan te maken?

Ja, dat kan. De standaard instelling is zelfs bestellen zonder account. Na het invullen van je e-mail adres controleert de webwinkel wel even of er een account is met dat adres, maar zelfs dan heb je nog de keuze tussen inloggen of zonder account verdergaan. Heb je geen account, dan kun je die desgewenst aanmaken na het afronden van je bestelling. Aan jou de keuze.

Kan ik nog iets aan mijn bestelling toevoegen?

Mocht je nog iets aan je bestelling willen toevoegen en hij is nog niet verzonden, dan kun je dat in de meeste gevallen zelf regelen.

Als je een pakketbestelling gedaan hebt kun je het gewenste artikel bijbestellen en dan als verzendmethode voor Afhalen kiezen. Mocht je hierdoor boven het bedrag voor gratis verzending komen dan ontvang je de betaalde verzendkosten retour.

Heb je een brievenbusbestelling gedaan en is het artikel dat je toe wilt voegen pakketpost? Kies dan bij verzenden voor de juiste verzendmethode, het teveel betaalde bedrag ontvang je uiteraard retour. Je kunt ook kiezen om het verschil in verzendkosten zelf over te maken, in dat geval kun je wel voor afhalen kiezen en ontvang je daarna een mail met het bij te betalen bedrag en het rekeningnummer zodat je het kunt overmaken of een betaal-link voor de eerder gebruikte betaalmethode.

Verzenden