Deze website gebruikt cookies voor een goede werking en voor het bijhouden van enkele anonieme statistieken. - Meer informatie - Verberg deze melding

Klantenservice

Voor vragen en telefonische bestellingen: 0118- 49 19 49
Whatsapp: 06 23 567 555
Bestellen
Hoe kan ik bestellen?
Hoe bestel ik in de webwinkel?
Hoe bestel ik per telefoon?
Hoe bestel ik via e-mail?
Kan ik bestellen zonder een account aan te maken?
Kan ik iets aan mijn bestelling toevoegen?
Betalen
Hoe kan ik betalen?
Wat is jullie rekeningnummer?
Kan ik achteraf betalen?
Hoe kan ik vanuit het buitenland betalen?



Verzenden
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Kan mijn bestelling naar een postbus worden verzonden?
Kan mijn bestelling naar een ander adres worden verzonden?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wat als ik mijn bestelling niet kan volgen?
Wat zijn de verzendkosten?
Hoe werkt terugzenden?
Service
Hoe kan ik contact opnemen?
Uitleg over de foto's in de webwinkel.
Niet tevreden?
Losse steentjes?
Lijntjes, wolkjes en barstjes?
Wat zijn de Algemene Voorwaarden?
Hoe zit het met mijn privacy?
Recyclen
Disclaimer


 

Bestellen


Hoe kan ik bestellen?
Je kunt bestellen via de webwinkel, per telefoon of via e-mail. Vanwege het feit dat de webwinkel ook zeer kleine artikelen bevat, is er een minimum bestelbedrag van € 2,50 ingevoerd.

Hoe bestel ik in de webwinkel?
Een handleiding van de webwinkel vind je op deze pagina.

Hoe bestel ik telefonisch?
Voor het telefonisch bestellen kun je bellen naar 0118 49 19 49. Na het opnemen van alle gegevens voer ik de bestelling handmatig in, waarna je een bevestiging ontvangt met de betaalgegevens. Als je teruggebeld wilt worden, spreek dan gerust een boodschap in, dan wordt je in de loop van de dag teruggebeld.

Hoe bestel ik via e-mail?
Bestellen via e-mail kan op info apestaartje justflow.nl. De gegevens die nodig zijn voor een bestelling zijn de volgende:
  • De artikelen en aantallen die je wilt bestellen
  • Naam, adres, postcode, woonplaats en eventueel telefoonnummer
  • In geval van een pakket of je het standaard of aangetekend (toeslag € 1,50 )
Je bestelling wordt dan handmatig ingevoerd, waarna je een bevestiging ontvangt met het overzicht van alle gegevens en de betaalgegevens zodat je het bedrag kunt overmaken. Een overzicht van de verzendkosten vind je hier.

Kan ik bestellen zonder een account aan te maken?
Ja, dat kan, bij het starten van de afrekenprocedure heb je de mogelijkheid om als gast af te rekenen of een account aan te maken. Aan jou de keuze.
Terug naar boven

Kan ik nog iets aan mijn bestelling toevoegen?
Mocht je nog iets aan je bestelling willen toevoegen en hij is nog niet verzonden, dan kun je dat in de meeste gevallen zelf regelen.

Als je een pakketbestelling gedaan hebt kun je het gewenste artikel bijbestellen en dan als verzendmethode voor Afhalen kiezen. Mocht je hierdoor boven het bedrag voor gratis verzending komen dan ontvang je de betaalde verzendkosten retour.

Heb je een brievenbusbestelling gedaan en is het artikel dat je toe wilt voegen pakketpost? Kies dan bij verzenden voor de juiste verzendmethode, het teveel betaalde bedrag ontvang je uiteraard retour. Je kunt ook kiezen om het verschil in verzendkosten zelf over te maken, in dat geval kun je wel voor afhalen kiezen en ontvang je daarna een mail met het bij te betalen bedrag en het rekeningnummer zodat je het kunt overmaken.
Terug naar boven

Betalen
Op welke manier kan ik betalen?
Je kunt betalen met iDeal, Mister Cash, VPay,een overschrijving of via PayPal. Er worden geen kosten in rekening gebracht voor de beschikbare betaalmethodes. iDeal is alleen beschikbaar in Nederland., Mister Cash is een Belgische betaalmethode en VPay wordt in verschillende landen gebruikt, waaronder Duitsland. PayPal, een dochteronderneming van eBay, is een online betaalservice waar je geld kunt storten, maar waar je ook je bankrekening of creditcard aan kunt koppelen.

Wat is jullie rekeningnummer?
Het bankrekeningnummer is NL49 RABO 0143 3584 80, tnv Just Flow in Vlissingen. De BIC code voor internationale betalingen is: RABONL2U.

Kan ik achteraf betalen?
Nee, dat kan niet. Achteraf betalen brengt risico's met zich mee, er is helaas een klein percentage klanten dat niet betaalt als er de mogelijkheid is om achteraf te betalen. De kosten van het incasseren van die vorderingen zijn dermate hoog dat dit zou moeten worden ingecalculeerd moeten worden in de prijzen, die daardoor hoger zouden worden. Door te werken met 'vooruitbetaling' is dit niet nodig. Vooruitbetaling staat trouwens tussen aanhalingstekens omdat je in een gewone winkel ook je boodschappen pas mee naar huis mag nemen nadat je betaald hebt: je zoekt je boodschappen uit, doet ze in een mandje en gaat naar de kassa om te betalen. Pas dan mag je met je boodschappen de deur uit. Het enige verschil is dat in een webwinkel je de boodschappen niet na het betalen direct meeneemt maar dat ze naar je toekomen. Handig, toch? Direct aan de beurt bij de kassa, geen parkeerprobleem, geen parkeergeld, altijd droog ook al regent het buiten, zelf bepalen wanneer je winkelt, altijd open en als je wilt zit je in je pyjama en je konijntjessloffen achter de pc.
Terug naar boven

Op welke manier kan ik vanuit België, of een ander land, betalen?
In de bestelbevestiging ontvang je de betaalgegevens, met de IBAN en BIC codes. Hiermee kun je via je eigen bank, via internetbankieren of via een bankkantoor, de opdracht geven om het te betalen bedrag over te boeken. Als je bank geen mogelijkheid heeft om internationale betalingen te verrichten, kun je overwegen je aan te melden bij PayPal.be. Dit is een online betaalservice, een dochteronderneming van eBay, waarbij je verschillende mogelijkheden hebt om wereldwijd geld over te maken. Je kunt met je creditcard betalen of geld storten op je PayPal rekening.

Verzenden
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Je bestelling wordt veilig verpakt verzonden via Post NL of DHL. Woon je in de buurt van Vlissingen dan kun je ook een afspraak maken om je bestelling op te komen halen.

Als je wilt kun je voor een zending via Post NL een afwijkend verzendadres opgeven, handig als je iets voor een cliënt bestelt of iemand een cadeautje wilt sturen. De ontvanger krijgt een pakbon zonder prijzen, en je kunt een factuuradres opgeven.

Je bestelling wordt met de grootste zorg verpakt en in de watten gelegd, om de kans dat hij ongeschonden aankomt zo groot mogelijk te maken. Dit houdt helaas wel eens in dat iets dat net door de brievenbus past toch als pakket verzonden moet worden omdat het met het beschermende verpakkingsmateriaal eromheen net te dik is om door de brievenbus te passen. Voor het verpakken en verzenden wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van gerecycled opvulmateriaal, zodat het milieu zo weinig mogelijk belast wordt.

De stevige verpakkingschips zijn gemaakt van gerecycled plastic en kunnen bij het restafval (maar je kunt ze natuurlijk ook weer hergebruiken) , de zachte groene en witte verpakkingschips met de open structuur zijn gemaakt van maiszetmeel en kunnen bij het gft afval. Het verschil kun je controleren door er één nat te maken. De chips van maiszetmeel lossen op in water.

Zo af en toe kom je ook blauwe foam strips tegen om kwetsbare producten te beschermen. Dit is herbruikt verpakkingsmateriaal en het kan bij het restafval.

Op het moment van verzenden gaat het risico over op de koper, we kunnen helaas geen aansprakelijkheid aanvaarden voor het zoekraken van pakketten. Het is daarom aan te raden bij hogere bedragen te kiezen voor het Aangetekend Pakket, dit biedt een vergoeding voor als het onverhoopt mis gaat. Dit geldt natuurlijk niet als er aantoonbaar sprake is van nalatigheid aan de kant van Just Flow.
Terug naar boven

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Zodra je betaling binnen is, gaat je bestelling op de post. Veelal wordt je bestelling, behoudens overmacht, op de dag van ontvangst van de betaling verzonden, of de werkdag erna, maar het zou voor kunnen komen dat er gewacht moet worden op een bepaald artikel om de bestelling compleet te maken. In voorkomende gevallen word je hier direct van op de hoogte gesteld en krijg je duidelijkheid over de verwachten levertermijn.

Zendingen via PostNL gaan eind van de middag weg, zendingen via DHL worden de werkdag na aanmelden bij ons opgehaald.

Kan mijn bestelling naar een postbusadres verzonden worden?
Ja, dat kan, Post NL levert op postbusadressen.

Kan mijn bestelling naar een ander adres verzonden worden?
Ja, dat kan als je kiest voor verzending via Post NL. Je kunt verschillende adressen opgeven voor de factuur en het afleveren van de bestelling. Als je een account hebt kun je een adresboek aanleggen. Handig voor therapeuten, en voor het sturen van een kadootje. De nota gaat naar het factuuradres, de bestelling wordt opgestuurd naar het afleveradres, vergezeld van een pakbon zonder prijzen.
Terug naar boven

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Pakketpost en briefpakketjes hebben een trackingcode en zijn te volgen. Standaard briefpost is niet te volgen.

Informatie over bezorgmomenten van Post NL vind je op deze pagina van Post NL.

Als je bestelling is klaargemaakt voor verzending ontvang je vanuit de webwinkel een mail met daarin de trackingcode zodat je je pakket kunt volgen via www.postnlpakketten.nl (opent in een apart venster). Houd er wel rekening mee dat een pakketcode van Post NL soms niet direct te volgen is. Als dat het geval is dan duikt het 's avonds laat of de andere ochtend op in het trackingsysteem op de site, als je pakket in het sorteercentrum is verwerkt.

Wat als ik mijn bestelling niet kan volgen?
Zodra je pakket weggebracht is, ontvang je in de loop van de avond de code waarmee je je pakket kunt volgen.

Het duurt even voor je pakket zichtbaar wordt. Dat is op zijn vroegst laat op de avond te zien, en meestal pas de volgende ochtend, dus wanhoop niet als ik je een code stuur en je ziet de melding 'zending niet gevonden'. Probeer het dan de volgende ochtend nog een keer. Als je bestelling er na 3 dagen nog niet is, trek dan even aan de bel, dan neem ik contact voor je op om navraag te doen.
Terug naar boven

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden automatisch berekend. Boven 60 euro wordt je bestelling binnen Nederland gratis verzonden via Post NL. Verder geldt er een minimum bestelbedrag van 2,50 euro.

Er zijn aparte tarieven voor brievenbuspost en pakketpost. Bij elk artikel staat op het tweede tabblad of het artikel door de brievenbus past of juist niet. In sommige gevallen is dat wel eens lastig omdat een paar stuks van een artikel makkelijk door de brievenbus passen, maar dat meerdere stuks alleen in een pakket verzonden kunnen worden. Er is geprobeerd dat zo goed mogelijk te ondervangen, maar mocht het een keer zo uitkomen dat je bestelling toch door de brievenbus past dan ontvang je teveel betaalde kosten retour.

De verzendkosten worden berekend op basis van het bestelbedrag, waarbij de verzendkosten hoger zijn naarmate het bedrag van je bestelling lager is. Er is gekozen om de verzendkosten transparant te houden, zo weet je precies wat het verzenden van je bestelling je echt kost. Dit steekt misschien schril af tegen 'gratis' verzending bij grotere internetbedrijven,, maar zij betalen ten eerste lagere tarieven omdat ze veel meer pakketten verzenden en ten tweede zijn de verzendkosten dan verwerkt in de artikelprijzen. Linksom of rechtsom moeten ze toch betaald worden.

Hier is gekozen voor het principe 'de gebruiker betaalt' in plaats van de gemiddelde verzendkosten te verwerken in de overige verzendtarieven of in de artikelprijzen. De keuze voor PostNL als hoofdvervoerder is een bewuste keuze vanwege de grotere betrouwbaarheid ten opzichte van andere vervoerders. Het gaat daar ook wel eens fout helaas, maar onze ervaringen met de nazorg van PostNL zijn tot nu toe goed.

De verzendkosten zijn verhuisd naar een aparte pagina: verzenden en retourneren
Terug naar boven

Hoe werkt het terugzenden van artikelen?
Het terugzenden van artikelen is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst, in originele staat en in de originele verpakking (voorzover redelijkerwijs mogelijk) en met onverbroken sluiting. Remedies waarvan de sluiting verbroken is worden helaas niet teruggenomen. Probeer er altijd eerst één uit, mocht het onverhoopt niet bevallen kun je eventuele afgesloten flesjes nog terugsturen.

Als je iets terug wilt sturen kun je gebruik maken van het retourformulier in Word-formaat of PDF-formaat, maar je mag ook een e-mail sturen naar klantenservice@justflow.nl

Gaat het om iets dat als pakketpost verzonden moet worden, dan ontvang je na het melden van de retourzending via e-mail een verzendetiket waarmee je het pakket zonder verdere kosten af kunt geven bij het dichtstbijzijnde pakketpunt van Post NL. De zending is dan al aangemeld en het etiket bevat een barcode die op het pakketpunt alleen nog maar ingescand hoeft te worden.

Opgaaf van reden is niet nodig, en om hygiënische redenen kunnen de oorbellen niet retour genomen worden. Na ontvangst van het artikel ontvang je een berichtje dat het is aangekomen en wordt de verdere afhandeling in gang gezet.

Een artikel omruilen kan ook, dit wordt gezien als een nieuwe bestelling. Het bedrag van het retour gestuurde artikel wordt dan verrekend met je nieuwe bestelling.

Verzendkosten bij een normale retourzending zijn voor je eigen rekening. Hierbij geldt dat je bij het terugsturen/annuleren van je volledige bestelling de kosten van het versturen van je bestelling op de heenweg terugkrijgt als je kosten hebt moeten maken voor het terugsturen, bijvoorbeeld wanneer je iets terugstuurt via brievenbuspost. Zo betaal je maar één keer verzendkosten.

Na ontvangst van het geretourneerde artikel ontvang je het aankoopbedrag van dat artikel binnen één week terug op de rekening die gebruikt is voor het betalen van je bestelling. Om veiligheidsredenen kan hiervan niet worden afgeweken. Door het gebruik van het retour-etiket kun je een pakketzending zonder verdere kosten terugsturen, om deze reden worden ongefrankeerde zendingen dan ook niet geaccepteerd en wordt in voorkomende gevallen eventuele strafport in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

Vooral bij Kiala is het belangrijk een verzend-etiket te gebruiken bij het retourzenden. Als een pakket zonder een (eventueel door Just Flow beschikbaar gesteld) verzendetiket retour afzender gestuurd wordt is de kans groot dat het kwijtraakt, ongeacht wat er op het Kiala punt gezegd wordt. Just Flow heeft alleen een particuliere Kiala account, daardoor moet voor een retourzending een apart etiket worden aangemaakt en is het helaas onmogelijk om op dezelfde manier een retourzending te doen als naar grote webwinkels.

Indien het om een klacht gaat zijn de verzendkosten voor rekening van Just Flow, echter alleen als er van tevoren overleg is geweest over de aard van de klacht en het retourzenden.

Losse steentjes?
Mocht je een product hebben gekocht met gelijmde steentjes, en er laat iets los, neem dan contact op voordat je zelf gaat proberen dit te herstellen. Wij zorgen dan voor reparatie, of, als dat niet meer kan, vervanging van het product of welke oplossing we dan ook samen overeenkomen. Producten waaraan zichtbaar een mislukte reparatiepoging is ondernomen nemen we helaas niet terug.
Terug naar boven

Lijntjes, wolkjes en barstjes?
Edelstenen zijn natuurproducten, waardoor er vrijwel altijd wel barstjes en oneffenheden zichtbaar en voelbaar zullen zijn. Ook insluitingen (wolkjes) in heldere stenen horen er bij. Dit is in principe geen reden om een artikel voor garantie terug te nemen.

Op de foto's is meestal te zien hoe de steen eruit ziet, al is het niet helemaal waterdicht, want van grotere hoeveelheden staat maar een deel op de foto. Als je liever een hele gave steen hebt, vraag er gerust naar, heel soms zit er wel eens iets tussen dat helemaal gaaf is, al zijn het wel de uitzonderingen. Op basis van het antwoord dat je krijgt kun je daarna een gefundeerde beslissing nemen iets wel of niet te bestellen, dat scheelt een boel teleurstelling achteraf.
Anders is het natuurlijk als het een niet natuurlijke beschadiging betreft. Alles wat hier de deur uitgaat wordt gecontroleerd, maar fouten worden er ook gemaakt. Soms glipt er wel eens iets tussendoor en blijkt er bijvoorbeeld een stukje van een pendel afgebroken te zijn. Neem in dergelijke gevallen direct contact op, dan wordt dat gewoon netjes opgelost.
Als je een edelsteen veel bij je hebt, spoel hem dan eens per week af met koud water (afhankelijk van de steen, seleniet kan bijvoorbeeld niet tegen water en zo zijn er nog meer), of gebruik een andere methode (hematiet/bergkristal badje, salie, Clearing Mist) om hem te reinigen. Er vindt een wisselwerking plaats waarbij de steen zowel energie opneemt als afgeeft, en als dat teveel wordt, dan zou het kunnen dat de steen dof wordt of zelfs barst. Het gebeurt weinig, maar het is wel mogelijk.

Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
De Algemene Voorwaarden kun je in een nieuw venster openen door op deze link te klikken


Terug naar boven Hoe zit het met mijn privacy?
Over privacy kunnen we heel kort zijn:
De gegevens die je aan Just Flow verstrekt zullen strikt vertrouwelijk worden behandeld.

Het spreekt voor zich dat persoonlijke gegevens alleen zullen worden gebruikt voor en door Just Flow, voor het afhandelen van bestellingen en voor het verzenden van de nieuwsbrief als je dat hebt aangegeven in je persoonlijke informatie, en nooit zullen worden verstrekt of verkocht aan derden.

Daarnaast worden vanaf het moment dat je inlogt alle gegevens versleuteld verstuurd over een beveiligde verbinding. Dit houdt in dat gegevens onbruikbaar zijn voor iemand die het onverhoopt voor elkaar krijgt ze onderweg te onderscheppen. Ook aan de administratie-kant van de webwinkel wordt er uitsluitend gewerkt met een beveiligde verbinding.

Op de site worden alleen cookies gebruikt die noodzakelijk zijn voor je bezoek. Ze zorgen ervoor dat de inhoud van je winkelmandje bewaard blijft en dat je ingelogd blijft als je door de winkel surft. Deze cookies verlopen automatisch als je je tabblad of browservenster sluit.
Daarnaast worden er anoniem een paar statistieken opgeslagen, zoals de best bekeken artikelen en meest gebruikte zoekwoorden om binnen de winkel te zoeken.

Alle Google Analytics codes zijn van de site verwijderd om aan de nieuwe regelgeving te voldoen.

Er is natuurlijk ook een lange versie, die vind je op de pagina Privacy and Cookies
Terug naar boven

Waar kan ik terecht met een klacht?
Een klacht is een kans om te verbeteren, dus laat het alsjeblieft weten als er iets niet naar je zin is, dan lossen we het samen op. Oftewel: klachten? vertel het ons! Tevreden? Vertel het verder!

Mocht je onverhoopt toch niet helemaal tevreden zijn met je bestelling is het natuurlijk altijd mogelijk één of meerdere artikelen terug te sturen.

Als je iets terug wilt sturen kun je gebruik maken van het retourformulier in Word-formaat of PDF-formaat, maar je mag ook een e-mail sturen naar klantenservice@justflow.nl

Vermeld hierbij dat een artikel retour komt en vermeld bij een klacht de reden. Bij een normale retourzending is opgaaf van reden niet nodig. Wettelijk gezien heb je 14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat je je bestelling ontvangt, dus meld in dat geval binnen die tijd dat je een artikel terug wilt sturen. Voor pakketpost ontvang je een retouretiket waarmee je het pakket zonder verdere kosten af kunt geven bij het dichtstbijzijnde postkantoor/postagentschap. De zending is dan al aangemeld bij Post NL en het etiket bevat een barcode die op het postkantoor/postagentschap alleen nog maar ingescand hoeft te worden. Na het inscannen ontvang je op het postkantoor een bonnetje als bewijs van afgifte.

Brievenbuspost kun je sturen naar:

Het adres is :
Just Flow
Bizetlaan 5
4384 KP Vlissingen

Je ontvangt dan je aankoopbedrag retour.

Is er sprake van een klacht, dan zijn de verzendkosten voor Just Flow, maar alleen als er overleg geweest is over de aard van de klacht en we afgesproken hebben of je de verzendkosten voorschiet of een retourlabel wilt ontvangen. Geopende flesjes remedies worden niet retour genomen. Probeer daarom eerst één flesje om te kijken of het je bevalt.

Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd, omdat je met een retour-etiket de zending zonder verder kosten af kunt geven bij PostNL. Eventuele (straf)portokosten worden in dergelijke gevallen in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

Hoe kan ik contact opnemen?
De contactgegevens van Just Flow:
Just Flow
Bianca Rietveld
Bizetlaan 5
4384 KP Vlissingen

Contact opnemen kan op verschillende manieren:
  • via e-mail op info apestaartje justflow.nl
  • via het contactformulier
  • telefonisch (maandag t/m vrijdag), 0118 - 49 19 49.

Terug naar boven

Uitleg over de foto's in de webwinkel
De foto's in de webwinkel zijn in bijna alle gevallen close-ups, de artikelen worden groter weergegeven dan ze in werkelijkheid zijn zodat je ze goed kunt bekijken. In een aantal gevallen staan er meerdere foto's van een artikel zodat je er een goed beeld van kunt krijgen.

Kijk voor de werkelijke afmetingen in de omschrijving en pak er desnoods een lineaal bij om voor jezelf zichtbaar te maken hoe groot iets in werkelijkheid is. Dat voorkomt dat het achteraf tegenvalt.

De foto's geven een zo goed mogelijk beeld van het artikel, maar door verschil in monitorinstellingen is het mogelijk dat er iets kleurverschil optreedt. De enige bewerkingen die toegepast worden zijn het lichter of donkerder maken van de achtergrond, het aanpassen van de belichting en het egaal maken van de achtergrond. De artikelen zelf worden nooit bewerkt of 'opgeleukt'. Sterker nog, doordat je close-ups ziet, zien artikelen er soms zelfs een stuk minder goed uit dan ze in werkelijkheid zijn.

Elk lijntje, putje en oneffenheidje wordt uitvergroot. Dat kan een nadeel zijn, dan lijkt zo'n artikel soms gewoon een beetje lelijk terwijl het reuze meevalt als je het in het echt ziet. Daarnaast vind ik altijd: bij twijfel gewoon niet doen en een ander artikel kiezen. Het is meestal een voordeel om zoveel mogelijk van een artikel te laten zien, zodat degene die het koopt er zo zeker mogelijk van kan zijn dat ze een artikel gaan ontvangen dat overeenkomt met de verwachting.

Soms is de achtergrond van invloed op de kleur van het artikel, lichte kleuren, zoals doorzichtige, lichtgroene en roze stenen zijn lastig te fotograferen. Op witte achtergrond verdwijnen ze bijna als de achtergrond wit gemaakt wordt, en met een zwarte achtergrond komt de kleur minder goed over. Ik kijk altijd met bewondering naar foto's van doorschijnende en glazen voorwerpen op een witte achtergrond, het is me nog niet gelukt dat voor elkaar te krijgen, maar ik blijf oefenen ;)
Terug naar boven

Recyclen
Voor het verpakken en verzenden wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van gerecycled opvulmateriaal, zodat het milieu zo weinig mogelijk belast wordt. Met verzenddozen lukt dat meestal niet, maar wel met de luchtkussentjes, folie en verpakkingschips die hier binnenkomen. Afhankelijk van de artikelen en de ruimte in de doos wordt er ook bruin kraftpapier gebruikt, dit kan gewoon bij het oud papier.

De stevige verpakkingschips zijn gemaakt van gerecycled plastic en kunnen bij het restafval (maar je kunt ze natuurlijk ook weer hergebruiken) , de zachte groene en witte verpakkingschips met de open structuur zijn gemaakt van maismeel en kunnen bij het gft afval. Ze zijn te herkennen doordat je ze helemaal plat kunt maken en doordat ze uit elkaar vallen als je ze in een glas water doet.

Violet glas kan in de glasbak voor groen glas als je het niet kunt hergebruiken..

Disclaimer
De wet eist dat heel duidelijk gezegd wordt dat edelstenen en remedies geen medisch hulpmiddel zijn. De werking van edelstenen en remedies is eerder energetisch / spiritueel en berust op overlevering en algemeen gedachtengoed. Er is geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.

Ook zijn edelstenen en remedies geen vervanging voor een medische behandeling, raadpleeg bij gezondheidsproblemen altijd een arts of andere gekwalificeerde behandelaar. Just Flow is niet aansprakelijk voor schade aan gezondheid of omgeving.

Het gebruik van deze website is onderworpen aan de hieronder beschreven gebruiksvoorwaarden. Door de website te gebruiken aanvaard u op de hoogte te zijn van deze voorwaarden en deze te aanvaarden. De informatie op of via onze website is enkel informatief en mag niet voor commerciële doeleinden worden gebruikt zonder onze uitdrukkelijke schriftelijke toestemming

Onze website is zorgvuldig opgesteld, maar het kan niet worden uitgesloten dat bepaalde informatie achterhaald, onvolledig of op een andere manier incorrect is. Naar aanleiding hiervan kan Just Flow geen - expliciete of impliciete - waarborg geven met betrekking tot de volledigheid en nauwkeurigheid van de inhoud of de geschiktheid ervan voor een specifiek doeleinde. Als je fouten in de informatie ontdekt, neem dan contact met ons op. Just Flow behoudt zich het recht om naar eigen goeddunken en zonder kennisgeving veranderingen en verbeteringen aan te brengen aan de Website.

Aansprakelijkheid

Just Flow is in geen geval aansprakelijk voor verlies of schade die voortkomt uit, of het resultaat is van, direct of indirect gebruik van de website of vertrouwen in de inhoud. Het gebruik van de website en de inhoud gebeurt dan ook volledig op eigen risico.

Vrijstelling

U stemt er hierbij mee in om Just Flow vrij te stellen en te vrijwaren voor verlies, uitgaven, kosten of schade (met inbegrip van aanvaardbare juridische kosten, deskundigenkosten en andere aanvaardbare proceskosten) geleden of opgelopen door Just Flow: a) die direct of indirect voortkomen uit; b) die direct of indirect zijn opgelopen als een resultaat van; of c) die op eender welke manier betrekking hebben op eender welke claim, eis of actie op basis van uw gebruik of in samenhang met de website of inhoud of een schending van de voorwaarden.

Intellectueeleigendomsrechten

Bepaalde inhoud valt onder de copyrightbescherming. Ook handelsmerken, merknamen, bedrijfslogo’s mogen niet zonder schriftelijke toestemming van Just Flow gebruikt worden.

Links naar andere websites

Deze website bevat links naar andere websites. Deze links naar andere websites impliceren geen enkel(e) betrekking, partnerschap, relatie of goedkeuring van die websites of hun inhoud. Just Flow waarborgt noch de volledigheid of nauwkeurigheid van de inhoud, noch de beschikbaarheid van die websites. Indien er problemen zijn met de inhoud van websites waarnaar op deze website gelinkt wordt, neem dan contact met ons.
Terug naar boven